Tisdagsmorgon

Vaknade för en timme sen med halv 7-känsla, och var typ jätteallergisk. Låter som en elefant med knut på snabeln, och noll kontroll på snoret. Underbart. Träningsvärk i höfterna har jag också - kom inte och säg att promenader inte fungerar!
Idag ska jag också vara aktiv. Igår kändes super, och mina bakverk blev lyckade också (fullkornsscones & GI-vänliga muffins som nog inte blev så GI-vänliga ändå, igen).
Okej, ville bara bloggeliblogga lite sådär för känslans skull när jag ändå ansträngt mig för att piffa upp skiten och börja om, men nu ska jag måla mina naglar någon gräslig färg, funderar på ljusgrönt, cykla många kilometer, åtminstone 10 har jag bestämt mig för och sen ska jag handla frukt (förutsatt att Bergö Ahl har något annat än mögliga mandariner & bajskorvsbananer). 3 kiwi på 100 kcal! Tjilevippen.

Och en påminnelse, imorgon har jag varit utan chips&godis i en hel månad. Det, mina vänner, är en RIKTIG bravur!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0