Nyklippt & nervös

Jag har nyss varit till frissan. Det var inte roligt, för en gångs skull. Mitt hår va så jävla helvetes slitet att hon fick kapa av det vid axlarna så nu har jag typ världens fulaste kortaste hår. Bajs! Och dessutom, säg "fluff" åt den kvinnan och hon ger dig flufff. Och jag menar det. FLUFF! Mitt hår är annars det plattaste ever typ, men som sagt, fluff. Sprang hem till plattången och försökte få mig själv att låta bli att se ut som något gräsligt som hoppat ut ur Hairspray alldeles nyss. Jävlars.

Annars har jag typ fått lite jobb också, torsdag-söndag kvällstid och kanske någon timme på måndag, ska vakta ett par barn och jag är rädd. Men det är okej, jag har inget annat för mig och pengar är inte helt fel, särskilt inte med tanke på min kommande resa till vårt fosterlands kära huvudstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0