Friskt

Vet ni vad som är skitcoolt? Tjejer som röjer gräs! Och att mina lår har fått eget liv och sitter och rycker lite random för sig själv. Skönt. Har nyss varit ute på en promenad, vandrade ca 4 km, förbrände ca 300 kcal enligt min stegräknare (HJÄRTA!!). Hade lust att svettas ihjäl i värmen, trodde det blåste jättekallt & var äckligt när jag skulle ut  för det kändes så när jag gick de typ 100 metrarna till frissan förr idag, så jag tog på mig en långärmad tröja och läderjackan, gick fem sekunder och skulle ha kunnat ånga bort. Så är det.

Men nu ska jag kanske kanske kanske tillverka mig en svalkande smoothie och bannas över mitt skavsår. Har en enorm blåsa på lilltån som började svida som fan på vägen hem, blir nog till att cykla ett par dagar i fortsättningen...
Skulle vilja dra på mig bikinin också, lägga ut en madrass på gräsmattan och steka ett tag men jag vågar inte, gräset är lite för långt för att jag ska känna mig trygg. Hata skråttan!


("En smoothie är ett måste varje vecka, varje dag."  - icakuriren.se. Inte helt fel; fettsnålt, nyttigt & svalkande.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0