www.cyberphoto.fi

Tänk alltid efter noga i butiken. Jag säger bara det. Har suttit och lurat runt på olika kameror ikväll, och jag tänker tillbaks på den dagen jag skulle köpa min digitalkamera. Jag var så jävla dum. 100ege hade jag att spendera, och spenderade gjorde jag, på det sämsta jag kunde hitta. Nikon Coolpix L10. Jag kommer ihåg när vi stod i TopTen på Anttila och jag såg en kamera, en röd en, kanske Samsung. 7,1mpixlar, en jättebra kamera för den prisklassen såg jag senare på internet. Och jag grämer mig fortfarande, hade jag bara väntat en enda jävla vecka till hade jag haft den kameran nu. Men nej, jag ville ju ha en kamera nu. Jag skäms. Jag har beslutat mig för att investera i ett stativ, gängorna lär ju passa i alla kameror och min kamera fixar nog närbilder & annat rätt bra, bara jag står stilla, läänge. Jag har tittat runt på en del sidor ikväll och lärt mig, hur intressant som helst!

Till hösten köper jag kanske den på bilden nedan, en Samsung S760 (kostar 93€ just nu på cyberphoto.fi) eller så kör jag på en dyrare variant. Det beror på.

Att den är rosa skadar ju inte heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0