Varför?

Något som brukar hjälpa mig mot matsuget är att baka. Så det gjorde jag. Scones, som jag tyvärr åt av själv men jag tror jag överlever.

Jag blev nästan tvungen till att titta på fotboll ikväll. Mamma ockuperade datorn & jag hade inte en blekaste aning om vad jag skulle göra utan den, så när jag bakat mina scones bänkade jag mig vid teven och bombarderade Roy via sms med frågor som "vilka är de gula laget?" och "varför får Ryssland vara med i EM men inte Finland?". Att Finland knappast ens har ett landslag vad jag vet spelar ingen roll, det är ändå orättvist. Det är helt obegripligt. Har alla glömt vad Ryssland gjort mot Finland? Och säkerligen andra länder i vårt vackra Europa? Räknas Ryssland till Europa ens?


Nej, jag är inte långsint. Inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0