JJ

Vet ni vad jag har lyssnat på de senaste dagarna? Jimmy Jansson. Jag minns när jag & Lotta för några år sedan var helt förälskade i killen, det måste ha varit på sjuan eller något sådant. Vi var rätt besatta faktiskt, satt och suckade över hur jättesupersöt han var och lyssnade på hans låtar om och om igen. När jag tog fram hans cd i förrgår eller något sådant och började lyssna förstod jag inte hur vi kunnat bli så galna i honom.. Även om han har rätt gulliga texter, men jag antar att det är det som är problemet. Förut, när jag var yngre, var det så lätt att säga vilket band man tyckte var solklart bäst. Som när jag tapetserade väggarna med Good Charlotte, ungefär som Kenza gör med Tokio Hotel nu. Skillnaden är bara att jag var typ 12 år gammal då & min favoritkanal på tv var MTV. Faktum är att jag satt klistrad framför musikvideona i dagarna i ända och jublade högt när "Boys & Girls" (Good Charlotte) spelades. Och jag bara äääälskade Billy.

Nuförtiden, när någon ber mig tala om vad min favoritlåt är blir det helt tomt och jag har inte en blekaste aning. Jag antar att det finns för mycket att välja på & dessutom lider jag av diverse beslutsångest med mera. Jag tror att beslutsångest är ännu ett i-landsproblem. Ungefär som ätstörningar och yrkesval.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0