Pity

Jag är extremt, olidligt uttråkad. Det är så orättvist, solen skiner och jag vill vara ledig på lördagar som normala människor men nej, jag är ledig & ensam på måndag istället och dessutom stövlar Lotta in på mitt ful kontor och berättar att det ska regna på måndag. Jag känner mig ytterst orättvist behandlad: ledig på regniga dagar, totalt pank när det är sommarrea i stan och är därmed helt obenägen att handla kläder och välbehövda skor. In fact, det är så jävla helvetes himla orättvist!

Dessutom kom mamma hem från shoppingen igår med ett par underbara kilklacks-skor som jag gärna hade köpt själv, och menar stolt att jag absolut inte får låna dem.

        
Donna Girl / Brandos.fi                                                                   Hm.com


               
                Hm.com                                                                  Hm.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0