Snälla?

Mina vänner, det förlorade fåret har kommit hem. Nu kan jag återigen ge er den uppdatering som egentligen är totalt onödig med tanke på mina cirkus fem läsare per dag (av vilka största delen troligen är jag själv som tittar in otaliga gånger per dag enbart för att beundra min design, fast vet ni, en dag var jag uppe i hela SJUTTON (17) unika besökare. Übercoolt? Yes dear.). Jag älskar mig själv för att jag upptäckte de underbara möjligheter en leopardmönstrad bakgrund ger. Får jag be er om en tjänst? Alla som är inne och tittar på bloggen och läser detta inlägg, skriv en kommentar. Typ "hej". Det enda jag kräver. Så jag får veta den bistra sanningen. Lyda mig, tack? Snälla?

Nu ska jag bara tipsa alla små fotointresserade om den här bloggen, och sen ska jag ordna alla mina bilder månadsvis och kanske, kanske komprimera dem. Guten nacht miladies! (ja, mitt språköra är synnerligen utvecklat, inte)


Jag ber om ursäkt för den sneda bakgrunden men jag har inte fattat ännu hur man rätar upp den i redigeringsprogram och det var bråttom att fota min väl tilltagna fångst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0