Skaftung

Jag har fiskat. På allvar. Kastfiske, eller vad det heter. Och jag är en höjdare på att kasta. Igår på dagen var jag med Roy till någonstans långt bort, och kastade efter gäddor och senare på kvällen åkte vi ut med Roys bror med flicka på sjön och fiskade abborre. Alla fick napp på varje kast utom jag.

Midsommarafton var trevlig, var på Roys villa och där var det ungefär hutlöst med folk, träffade Skaftungflickor som jag inte trodde fanns (hade nämligen dittills bara träffat massvis med boys och ungefär en stycken flicka).. Men som sagt, trevligt var det.

Idag måste jag dessvärre åka hem, mamma kommer och hämtar mig om någon timme och förhoppningsvis åker vi in till Kristinestad till Pihlajas skorea.. Men känner jag mamsen rätt är hon grinig för att jag inte lyckats komma närmare Bergö och a) åker hem direkt, b) hotar med att jag måste betala alla skor själv, vilket också resulterar i att vi sätter kursen hemåt eftersom jag är ytterst pank.

Annars är Happy Campers & Coyote Ugly attans bra rullar, fixa dem. Nu ska vi titta på en film om någon panda som kan kung fu och sen åker jag hem. Ajöken.




Min supergädda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0