Money for nothing

Jag vill också ryckas med i Sex and the city-febern, så därför har jag sett till att få tag på första avsnittet från första säsongen och jag hoppas verligen att det är så bra som det låter på folk. Till det tänker jag dricka té (Faithful friend!) och avnjuta en mysig smörgås.

Såg filmen 27 dresses ikväll med Eivor, trodde först att det bara var en av de andra romantiska fjantfilmerna i raden men den var faktiskt klockren. Skitkul, med andra ord. Tjejen som spelade huvudrollen var underbar & man blev helt inne i filmen, och det kändes sådär äckligt genant så man bara satt och vred sig när någon gjorde bort sig. Och nej, jag är inte ensam om känslan. Eivor kan också.

Är det förresten någon som kan erbjuda mig snabba pengar? Börjar hamna i en liten kris här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0