Midsommar

Ligger på Roys säng och vräker i mig chilinötter, hostar & snörvlar och plötsligt slår det mig hur högt och äckligt det låter, och dessutom sitter hans syster strax utanför. Det är tur för mig iallafall att hans bror åkt iväg, av någon anledning  börjar han alltid flina när han ser mig. Ni skulle ha sett imorse när jag öppnade sovrumsdörren och diskret försökte kila iväg till duschen.. Jag har aldrig sett ett bredare flin.

Idag är det väl då midsommarafton, ska om någon timme åka iväg till Roys villa på megaparty. Och jag hoppas verkligen att det kommer någon annan tjej som jag får försöka bli kåmpiz med där, att sitta tillsammans med en hop högljudda killar som tävlar om vem som är coolast får jag tillräckligt nog av i skolan.. Och det är därför vi har något som kallas sommarlov.

Nu ska jag göra något vettigt. Glad midsommar alla små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0