Last night, the NIGHT

Igår då, party med tjejerna med ett så kallat 80-tals tema, ibland är jag inte säker på hur bra vi lyckades. Men vi såg rätt sjuka ut, så på den punkten klarade vi oss iallafall. Kände mig mest som någon mystisk parodi på Marilyn Monroe med mitt röda läppstift och håret sprayat så att det skulle hålla sig så som det var är jag var klar med handdukstorkningen efter duschen, men iallafall, roligt hade vi.
Korkade upp skumpan runt klockan 6, gjorde pizza varav två fastnade i smörpappret Emma använde istället för bakplåtspapper och lite senare tog vi fram min systers ölspel. Tyvärr blev vi inte tillräckligt runda om fötterna för att uppskatta det till fullo och Emma välte glasen hela tiden så vi avslutade och satsade på pratet istället, och senare en dålig film. Och när vi vaknade imorse, som tur var utan baksmälla, var det bara att ta itu med oredan och för de andra att masa sig hemåt, duscha, komma hit igen och korka upp nytt material tills Molpe ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0