Kära blogg

Varannan-timme bloggning igång igen. Men jag har en blogg som det är meningen att jag ska blogga i, eller hur, så därför kan det inte spela någon roll att jag uppdater ofta. Eller är jag desperat? Det här var svårt.
Vilket jävla bloggträsk, som någon Kattis eller något sådant alltid kommenterar åt folk som nyss gjort nya bloggar (tro mig, jag vet).

Nu ska jag bara dammsuga min arbetsplats & sen ska jag spendera resten av mina timmar i anställning för dagen med att läsa Solo och pröva läppglanset man fick med. Kanske blogga lite, om jag råkar på något i mina ögon smaskigt. Heja!
Herregud vilket äckligt ord. Säg det högt, flera gånger, för er själva. Bloggbloggbloggbloggbloggbloggblogg. Det låter som något slemmigt, överkört djur.


Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur
-Aristoteles, filosof för en hel del år sedan

Behöver jag ens säga något? Kanonkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0