Jag bloggar varannan timme när jag jobbar...

... men sådär annars, har ni tänkt på hur radiopratarna låter? I alla fall x3ms manliga pratare låter ohyggligt sexiga (utom tönten som är på just nu, som diskuterar volymnivån i barer, hans röst är hemsk) och de kvinnliga pratarna låter inte så fula heller. Det där är sjukt. Jag undrar om de är lika hotta i verkligheten.

Jag har inte gjort någonting på jobbet idag, och då ska jag sitta i cirka två timmar till. Men en sak som är rätt positiv är att klockan redan är 16.15, vilket betyder att det redan gått över en timme sedan matpausen.. Jag kan vinkla det där på tusen olika sätt för att få det att låta bra men jag tror att dessa vinklar får stanna inne i mitt huvud ett tag till.

Hmm. Jag kanske ska ta och fota mig själv & min underbara outfit en stund. Visste ni att det finns några ord jag faktiskt avskyr? Det ena är cravings (så om jag någon gång i framtiden använder detta ord så vet ni att jag är extremt ironisk), och det andra är blogg.  Säg det högt för er själva. Hör ni hur fult och äckligt det låter? Dessvärre är det ett ord jag är tvungen att använda eftersom jag själv är insnörd i bloggbranschen (HAHA!!! och dit for min dagsförbrukning av utropstecken). Så jag gömmer undan mitt hat så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0