Inatt

1. Inatt när jag inte kunde somna kläckte jag bloggidéer. Dessa kommer snart att visa sig i form av en ny blogg (igen), och ett inlägg som jag kommer att upprepa en gång i veckan fast med olika innehåll. Dessa inlägg kommer jag att döpa till något mycket kreativt, typ Hot or not eller något lika skitcoolt och de kommer att dyka upp på bloggen troligtvis varje torsdag.

2. Inatt när jag äntligen somnat efter att ha lovat mig själv att jag slipper ta mig ut och springa nästa morgon om jag somnar efter klockan 3, vilket jag gjorde, drömde jag en ytterst sjuk dröm som involverade mig, Lotta & Eivor, en knivgalning och ett rum som gick att låsa olika beroende på vem som ville låsa. Först till kvarn var säkrast. Varför får jag aldrig drömma något normalt?

3. Jag sitter på jobbet och har paus, en riktig en den här gången! Jag har ringt samtal (till mamma), diskuterat med personer som råkat dyka upp på gården, listat alla vettiga företag på Bergö, funderat på idéer till den här infopunkten, börjat gå igenom vad som behövs i en ny broschyr om Bergö, och varit trevlig. Och jag hoppas att killen som sitter vid kunddatorn nu och spelar spel eller vad man nu kan nörda sig med där är borta om 40 minuter för då har jag matpaus och jag känner en huvudvärk lika mysig som en ilsken bulldog komma smygande.

Idag ska jag hoppas på att det börjar åska. Ska ta med mig kameran hit efter maten och roa mig med att fotografera i princip ingenting. Möjligtvis mig själv.


Tre minuter senare;
Vad är det med folk idag? Alla jag har behövt ringa kommer hit idag och parkerar utanför mitt fönster. Nu ska jag ut och stalka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0