Hello Kitty

Jag har en ylande Mange Schmidt bredvid mig i form av en forntida kassettradio och jag kan bara föreställa mig den där mustaschen. Han har nyss ätit glass, till exempel Ben&Jerrys som är den nya modeglassen bland Sveriges största (mode)bloggare och så går han upp ifalsett, skriker GLASSIIIIIGT! och ruskar på huvudet så den halvsmälta glassen som fastnat i mustaschen flyger som ett lätt regn runt honom i en fem meters radie. Mange Schmidt är inte snygg längre. Inte det minsta.

Sen tänkte jag ställa en fråga. Föga troligt att jag får något svar, men vi kör iallafall. Jag behöver ett tidsfördriv i ca 45 minuter till tills jag får knäppa av åbäket och åka hem.
Hello Kitty. Jag kan inte bestämma mig om det är sött eller om det är något jag borde lämna åt desperata trettonåringar med tandställning. Så hjälp mig. Är det okej att köpa trosor med en galen albinokatt på? Eller är den söt?

Som de här: http://shop.hm.com/media/products/605/DL605_61459_09090_14_4594.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0