Favoriter

Mina damer och herrar, jag tänker presentera fem av mina favoritbloggar och bjuda på en länk. Endast fem, även om jag följer alltför många för att ens orka läsa igenom dem varje dag. Bloggarna kommer inte i någon som helst ordning, sista bloggen gillar jag troligtvis lika mycket som den första. Let's get started.

1. Inga problem. Min kompis Eivor har äntligen öppnat sin blogg igen och jag längtar efter att få läsa hennes ibland pessimistiska (nu tar du inte illa upp E, jag kom inte på något annat ord) underbart skrivna inlägg. Extra personligt, extra jävla bra. (okej, jag har väl en super-favoritblogg då)

2. Kenza. En av Sveriges största bloggare, perfekt att titta på när man vill få extra inspiration till att träna och bli smal & snygg.

3. Blondinbella. Den där tjejen antingen älskar eller hatar man, och som med så mycket annat, har mina funderingar kring henner ändrats till hennes fördel och jag måste säga att jag beundrar henne. *idolstämplad*

4. Two for one. Läs!

5. Kissie. Kissie är kul. *fnizZaH*. Jag verkligen längtar tills fredag, då kör hon igång Sexpanelen. Party.

Om man inte orkar gå igenom dessa varje dag kan man titta in på bloggkommentatorerna.se, så vet du alltid vad Kissie, BB & Kenza är up to. Läs & njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0