En timme kvar...

Ljuva lycka. Jag har hittat ett paket gamla Mariekex, tog ett par att knapra på som komplement till Risifruttin. Och de smakade faktiskt gamla.. Men helt okej ändå. Inga problem.

Jag har haft underbart jävla tråkigt. Det blev ännu en dag med kläd- & skosurfande 3+3 timmar i sträck. Förutom när jag printade ut några papper och hängde upp i dörren. Jag är bra.

Vad ska jag göra när jag kommer hem då? Sätta mig vid datorn? Troligen, eftersom jag misstänker att pappa har bjudit hem våra grannar och deras dotter Matematiklärare i åttan som inte sagt hej åt mig när vi träffats i byn sedan.. åttan. Det här kommer att bli en trevlig kväll, fylld med soltorkade tomater & fetaost. Fy helvete. Varför, gud, varför skapade du Grekland och VARFÖR lät du mina föräldrar åka dit så att de nu kan pina mig med sina grekkvällar? Eller är det därför?

Dessutom kan jag använda denna ursäkt: Jag har en del designjobb som ska fixas och trixas med. Och det kommer att ta tid, eftersom jag är en sådan hafsbyxa och får göra om allt jag tar mig för minst två gånger.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0