Crap!

Jag känner mig rubbad. Alldeles kluven, varför ska jag alltid ha så himla svårt att bestämma mig? Det finns så mycket jag skulle vilja göra, men ingenting hör ihop och det är det sjuka. Jag vill genomföra min logistikutbildning och vara chaufför, jag vill bli pilot och jag vill samtidigt som jag arbetar med bilar och flygplan jobba med smink och kläder. Jag vill driva en modeblogg eftersom jag älskar kläder, fast jag bor på en fjuttig ö långt bort ifrån mode och framförallt pengar, den viktigaste faktorn som ska uppfyllas för att kunna hålla sig moderiktig och jag vill vara smal men jag vill ändå vara som jag är just nu. Vilket inte är direkt smal. Och som pricken över i:et vill jag gå i Petalax Gymnasie också, för att nästan alla mina vänner från högstadiet går där och för att jag saknar musiklektionerna och att få klä mig som jag vill, samt ha nagellack i skolan utan att bli utpekad och bombarderad med prickar. Och jag saknar att inte behöva känna mig som en utomjording för att jag har ett bra betyg i de ämnen mina klasskamrater har underkänt i (vilket betyder modersmål, engelska osv). Men jag vill gå på Vocana ändå. Såklart.
Jag vill ha städat och snyggt runt omkring mig också men jag hatar, verkligen hatar att städa. Det här är sjukt. Någon annan med samma problem? Knappast.

(fortsättning för den som orkar: Jag vill vara hårt sminkad för det klär mig, men jag vill vara naturlig också, för det klär mig. Jag vill ha en massa pumps med höga klackar, men jag kan inte gå i dem. Jag vill ha mindre bröst men jag vill ha större också. Jag vill ha blont hår men jag vill vara brunett också.)



Och just det, glömde nästan berätta att jag gärna skulle göra fotografkarriär också!

Kommentarer
Postat av: Mira

haha jag känner såååå igen mig!

2008-06-17 @ 19:22:43
URL: http://spinnerette.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0