All the fish in the sea are stupid sluts anyway

Heehe . Sitter på jobbet och har verkligen ingenting att göra, är sömnig och har tagit en liten paus från broschyrpluggandet. Måste ju vara väl informerad om Kvarken och allt det där, serni.
Det har faktiskt varit någon här idag. En svensk med föräldrar på Bergö och Lotta (som också får vara med i statistiken).

På himlen är det mörkt och jag säger bara det: Börjar det regna & åska blir jag jävligt förbannad. Jag har inte klippt gräset vi taborhuset på två veckor och blir det längre blir jag tvungen att gå dit med gräsröjaren och det kan jag inte. Så manlig är jag inte, än. Jag behöver de extra pengar gräsklippningen ger också, och jag vill inte få dåligt omdöme bland gamlingarna. Och mamma. Men svensken som var hit idag och behövde låna internet skrev i gästboken att det var bra service här, känn på den! Det måste ha varit mitt underbara leende.  *gaphszkhratt*

Fåren bräker utanför föstret också, och det är tur för annars skulle jag aldrig ha hittat orsaken till att det är så jäkla kallt här på mitt kontor. (Hur moget låter inte det? Vuxenpoäng!!) Nu ska jag ta på mig en extra tröja och fortsätta läsa. Och kanske spela Harpan. Kom och hälsa på mig, någon? Fick veta idag att jag faktiskt får ha vänner här medan jag jobbar. (ifall om det blir långtråkigt, tyckte mannen som är här ibland och donar, men ändå:) PARTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0