30 minuter kvar

Vad hinner man göra på 30 minuter?

Jag googlade mig själv nyss. Det var inte jag, Gabriella West, som blev den första sökträffen. Nej, det var en töntig, okänd författare från Irland eller något. Och på bilder hittade jag såklart hennes bok. Men jag antar att det är bättre med en bok än en porrstjärna.. Eller?
Söker man på bara "gabriella" kommer det fram en massa bilder på Vanessa Hudgens från töntmusikalen High School Musical. Var är porrstjärnorna och modellerna som brukade  dyka upp förut?!

För övrigt har jag verkligen inte världens vackraste utsikt från mitt fönster just nu.. En lönnfet, hårig, rökande man endast iklädd handduk & träskor. Inte snyggt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0