00.44

Barnvaktningen är över, det gick skitbra ikväll. Ungarna var glada och jag och den äldre hade allvarliga samtal angående hur drakar kan flyga, hur ettor till sexor hoppar på madrassen vid lågstadiet och pokemon. Vi var båda rörande överens om att Pikachu (?) var den sötaste av alla. Och Charmander. Och vilken idiot har uppfunnit Scooby-Doo? Jävla tönt. Hur dåligt som helst! (Fast det kan jag lova att ungen inte tyckte. Han berätta i detalj för mig vad som skulle hända i filmen. Med ljudeffekter. Mycket angenämt.)
Den här veckan har förövrigt varit långsam, men lycklig. Jag har förtjänat pengar, blivit en aning brunare, dock inte mycket, och jag har tappat två kilo. Två kilo på en vecka! Och det endast genom att ändra lite med maten (ja, jag har ätit!) och motionera varje dag. Så jävla skönt, jag blir alldeles lycklig när jag tänker på mina stunder på vågen de senaste dagarna. Och nu är det inte heller långt till min helsingforsresa, jag åker på fredag kväll. Flyger själv. Jag kommer vara skitnervös.. Och jag hoppas vi hinner handla en del medan jag är där. Fick ett presenkort till H&M av min syster igår, värt 50 ege och det är aldrig fel!
Och som alla framtida läsare kanske märker, skriver jag endast för att det skulle vara så pinsamt att inte ha skrivit något på ett tag, så jag lägger av iallafall. Vi kan skylla på att mitt Winamp dampar sig och spelar Baby Got Back, och det kan verkligen inte vara hälsosamt.. Själv tycker jag det är för tungt att klicka lite grann och byta låt. Så godnatt med er och glöm inte att följa Blondinbellas blogg synnerligen noggrant! Hon är viktig. Jätteviktig. Roy, som är ett stort Blondinbella-fan, berättade i extas för mig igår att hon har en videoblogg på youtube.


EDIT: Nej, förlåt mig. Känner mig hemsk. Inte roligt att vara elak, och jag misstänker att jag innerst inne faktiskt beundrar henne. Blondinbella alltså. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: gulleponken

ja tycker itt alls om blondinbella:o

2008-06-02 @ 15:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0